Arkadaşlar kuru fasulyede hangi markayı tercih ediyorsunuz ? En lezzetli hangisidir ve fasülye yaparken püf noktalarınız var mıdır? Daha yeni düdüklü kullanmaya başladım bazılarının yaptığı fasülye tıpkı lokantada yapılmış gibi harika oluyor fikirlerinizi bekliyorum 😀