Bizim çıkmisti dogumdan sonra hic aglamiyodu tepki vermiyodu sürekli uyuyordu yinede bizi gece vakti eve gonderdiler sabaha kadar uyumadik sabah çocuk acile gittik nefes alamiyodu özel hastanede kuvozde 4 gün kaldi 3 saatte ya da 4 saatte bir emziriyordum takviye mecbur mamada vericez dedi doktor cok sukur suan bir sıkıntımiz yok 29 gunluk oldu