Mdeniz Kızlar merhaba çok acil Philips avent soothie emzige ihtiyacım var daha yeni yırttı bebeğim 🙄 internwtten aldım ama kargolar malum nezaman gelir belli değil satan satmak isteyen warsa lütfen yazsın 😢
Gozde20 Mdeniz bende var hic kullanmadim ucret falan da istemem de nasil yollanir nepilir pazar bide yarin Mardindeyim bu arada
Teachermom Mdeniz Avmde e bebek acik oglen 10 ile 22 arasi. Orda vardir sanirim.Iceri de tek tek aliyorlarmis
Ozgsyhn Mdeniz neden sothie kullanıyorsunuz bende malatyadayim avent Air kullanıyorum eczanelerde var.cokda memnunum
Mdeniz Gozde20 saolun teşekkür ederim kargoların durmu belli malatyada olsa elden alayım die düşünüyorum yoksa netten sipariş verdim pazartesi yola çıkar uyumuyor aglıyor sürekli oyizden acil almam gerekiyor malatyada heryere baktık hiç bir yerde bulamıyoruz 🙄
Gozde20 Mdeniz nöbetçi eczane de olabilir ya da ebebek ve ya joker üzüldüm ya emzik çok önemli gerçekten benim oğlum da avent softa alışık bunu sevmedi hic ikili almıştım hiç kullanmadığım duruyor öyle
Mdeniz bilbakalim Bütün nöbetçi eczanelere baktık ebebek ciwil afacan ws başka 2 tane ewde aar 2 tane dha denedik almıyor agzına
Mdeniz Sevgilimmm aldım zatende Cumartesi pazar girdiği için pazartesi kargoya verseler nerden bakarsak çarşambayı bulur ozmana kadar nasıl olcak bilmiyorum bulcaz inş