Poyrazc kasımda 10 dkkalık bır operasyon geçirdim, yazdıklarımı bı oku istersen bu konuyla alakalı farklı bır post altına yazmıştım.. Ben 3 ay neler yaşadım Allah bılır :(( bebeğim 2,5 aylıkken oldum çok şükür Allah ıma kurtuldum, operasyonsuz iileşmiyor kronik olanlar onu bilir onu söylerim! Ben bu ağrılarla boğuşurken detaylı bir post yoktu burda önemli olan dr emin ol! İlk operasyonumu yapan dr mahvetti beni hayatım kabusa dondu bu arada çok ii bir özel hastanenın genel cerrahıydı o kadar söyleyeyim. Bu hastalıkta isim yapmış dr bulmak şart bn 2. Operasyonumu oyle bir prof a oldum. Randevu alabılırsen dırek gıt ertesı gun %80 iileşmiş oluyorsun 10 gune hiç hiçbir şey kalmıyor. İlk gün sadece eşin destek olsa kafi cidden iileşiyorsun, çaresi var korkma operasyondan..