Janset2105 Merhaba arkadaşlar 14 aylık oğlum var çok sinirli ve inatçı bir bebek bişeyi yapamayınca veya ufacık da olsa düşse bi yerini vursa eliyle kafasına vuruyor ve bu durum eşiminde benimde çok dikkatimizi çekmeye başladı acayip kafaya taktık anlatıyoruz yapma oğlum öyle yapılmaz vurma felan ısrarla vurmaya başlıyor çok ilgilenmeyince bırakıyor babası da bende yapı itibariyle biraz sinirliyiz ama çocuğumuza bunu olabildiiince yansıtmamaya çalışıyoruz böyle bişeyi nasıl öğrendi yapmaya başladı hiç bilmiyorum 😞
MasalBargun Janset2105 çok normal kızım 18 aylık bu aralar kafasını yerlere vurma bana vurma kesinlikle yemek yememe hep kendisinin isteği olmasını istiyor ne denediysem olmuyor.Böyle yapmalarına 2.yaş sendromu deniliyor anne ve babalarında en zor dönemleri allah yardımcımız olsun🙏🏼
Handecelik Sanırım bu bi dönem. Biz evde çok sakiniz ama kızım 16 aylık ve bi süredir istediği olmayınca ağlama krizi, bize bağırma, kendini ordan oraya atma gibi şeyler yapıyor. Çığlık atıp ellerini yüzüne kapatıp ağlıyor. Geçer diye umuyorm
Janset2105 Handecelik inşallah öyledir yoksa böyle sinirli kendini yerden yere atan çocuklar gibi olmasını hiç istemiyorum 😞
Janset2105 Normal zamanlarında da çok neşeli mutlu Böyle müzik duyunca oynuyor gülüyor ama bu sinirini ve vurma alışkanlığından nasıl vazgeçirebilirim
Janset2105 MasalBargun evet ya bizimkinde öyle bide inatçı hep istediği olsun diyor yemek yemede pek problem yok ta iki gün felan sıkıntı oldu dişi çıktı yine sonra düzeldi ama kafasına vurması canımı sıkıyor