pelinnnnnn bu Sözde hergün bir başlık var emzik niyetine kullanmak bu yeni bi kelime olsa gerek doktorlar da bunu diyorsa artım ne diyim bebekler doğduklarında tek refleksleri var ve bildikleri tek şey emmek oluyor yeni doğan döneminden çıkana kadar acıkınca susuqyınca canı sıkılınca gazı olunca uyumak isteyince korkunca her durumda memeye sarılıyorlar biraz büyimeye etrafı keşfetmeye başladıklarında ise yapabilecekleri şeyler etrafı keşfetmeye başladıklarında çoğaldıkça anlıyorlar memeden başka seylerde olduğunu ayrıca yaradılış olarak olağan mükemmelliğin farkına varın sürekli emme güdüsü ve annelerin sütünün artmasındaki en büyük etken emzirmek..bebeğiniz sürekli memede kalmak siz sütünüzü arttırma çabası aslında olağan doğal dengeye bakın o zaten sürekli emmeye hazır yaratılmış halde bu yalancı emzik denen şey tabiata aykırı bunu biz insanoğlu icat etmişiz aynı çocuklara bez bağlatmaya alıştırıp sonra bıraktırmaya eğitim verdiğimiz gibi emzikte ayni durum bırakın emsin göğüslerinizin yara oluş sebebi çene kaslarının zayıflığı emmesi güçlenince omlarda geçecek göğüs yarası yüzünden defalarca mastit olup hastanelik olmuş biri olarak söylüyorum tüm bunkarı bırakın emsin biz şuan 7aylogız ve gelde emzir kesintisiz bi dakika durmuyor hep sağa sola bakıp oyuncak pesinde gitmekten bu günlerin tadını çıkarın vakti saati boşverin istedikçe verin memenizi göğüs yaralarınız içinde en iyi krem yine kendi sütünüz sütün ve göğüslerinizi açık Bırakın