Kızım dogdugunda beri 37 37.1 civarlarında 2 kat giydiriyorum birde kundak yapıp uyutuyorum Üstüne de ince battaniye atıyorum evimiz ideal sıcaklıkta ama dün ateşine bakayım sıcak biraz dedim 37.8 cıktı gögüs bölgesi daha sıcak 38 cıktı kıyafetini teke düştüm bu sefer de üşütür mü diye takıldım benim gibi bebişi olanlar var mı?