Ceydakoruc Hanımlar kızım 10 gün önce 2.ay aşısını oldu bu aşı kolda iz yapıyor diye biliyorum ama kolunda ki aşı yerinin izi bile yok nerde olduğu gözükmüyor aşı tutup tutmadığı ne zaman belli olur
ikiprensannesi14 Ceydakoruc iz bir iki ay sonra görülmeye başlıyor kabuk tutup sonra iyileşiyor ve iz kalıyor .bakımı da önemli temiz tutulmazsa iltihap tutabiliyor. Tabi her bebeğin cildi farklıdır.
Nurmry Elozzz sanırım kabuk bağlaması aşının tuttuğu anlamına geliyormuş tutmamışsa tekrar yapılıyor demişti burda farklı postta birisi🙄
Kutibal Nurmry hayır herkesin cilt yapısı farklı tutmasıyla ilgili değil biz aşı olduğumuzda hemşire iz çıkmayabilir öyle bir durumda ilerde sorarlarsa yapıldı diye söylersiniz demişti herkesin iz olmayabiliyor.
Nurmry Kutibal benim hiç fikrim yok açıkcası bu konuda kızımdada yara oldumu hatırlamıyorum bazı annelerin söylediklerini söylemiştim🙄
KYAG2509 Kabuk oluyor kabul düşüyor kabuk oluyor kabul düşüyor öyle öyle gidiyor😁Evet kabuk tutması aşı tuttu demek Kabuk bağlayıp düşse bile tutmuş oluyor doktor demişti