Merhabalar. Bebeğimin günlerdir tek gözünde çapaklanma var. Gözünün olduğu taraftaki burnuda tıkalı. Serum fiyolojik damlatıp çekiyorum ama az bişey çıkıp tıkanıklık sesi devam ediyo. Çekiyorum gelmiyo bebeğimde çok ağlayınca bırakıyorum. Çapaklanmayla burun tıkanıklığı birbirine mi bağlıdır yoksa tesadüf mü sizce. Çocuğu hasta etmedim inşllh😢