Pinar253510 ilk aylarımda benimde öyleydi bebeğim emiyordu ama yeterli olmuyor du sağsam bile koltuk altıma kadar taş gibiydi sonra annem kavanoza kaynar su koyup geldi gögsümü kavanozun içine yaklaştırabildiğim kadar yakın tuttum onun sıcak buharıyla bi beş dk sonra sütüm kendiliğinden suyun içine akmaya başladı..sonuç olarak çok rahatlamıştım