Kızım 3245 gr doğdu şu an 7 aylık tam, kilosu 6150 boyu 66 cm Di ama bu geçen ayın ölçümleri kilo almıyo sma mama yiyo aptamil kustu yemedi bebelac da sevmedi kızlar sorum şu hala emekleme ye dair birşey tok yüz üstü durmuyo hemen ağlıyo desteksiz oturamıyo çok zayıf ☹️ korkuyorum hastaneye gidecektik malum virüs çıktı ortaya bide 3 gündür sürekli ağlama hali gündüz uykuları yok denecek kadar az sizin bebekler nasıl neler yapıyorlar çok korkuyorum kızım büyümeye ek emekleyip yürüyemeyecek güçsüz olacak diye ek gıda veriyorum sadece gece 120 cc mama yer gündüz 60 cc 3 defa yer sadece geri hep ek gıda alır mama yaptım bola gider hep napıcam dede diyo şu an kendi kendine buvvluyo bide alkış yapmaya çalışıyo ama bilinçli alkış diyince yapmıyo kendi kendine yapar bana yardımcı olur musunuz