Oğlumun kıyafetleri küçük gelmeye başladığı için mecburen bu hafta h&m den online aldım. 2 günde geldi. Zaten doğduğundan beri e bebek ve h&m den aldım genelde. İkisinin ürünleri de güzel ama ben h&m i daha çok beğeniyorum. Biraz daha pahalı belki ama hem bebeğim çok rahat ediyor hem de sık yıkanmasına rağmen hiç bozulmadı aldıklarım. İndirimli veya çoklu ürünleri tercih ederseniz daha uyguna geliyor.