Aynur30 Bebegim 5 gunluk hastanedreyken 40 dakika 1 saat emiyordu ama eve geldikten sonra 5 dakkada doguyor sutum de var, ve cabuk uyanip cabuk acikiyor neden olabilir ve cok emmesi icin ne yapa bilirim yardim
KornZorn2020 Aynur30 çok değil sık emmesi önemli annesi. Daha midesi küçücük. Sık sık emdikçe büyüyecek büyüdükçe daha çok içecek. Sık acıkması da o yüzden midesi az aldığı için hemen sindiriyor ve hemen acıkıyor. Anne sütü bebeklerin en kolay ve hızlı sindirdiği tek besin
Aynur30 KornZorn2020 KornZorn2020 evet ama emmesi 3-5 dakika en coku bence cok cok az, en az 10 dakika emse neysede, ama evet dedigin gibi cok sik hickiriyor buda migdesi buyuyor anlamina geliyor
KornZorn2020 Aynur30 3-5 dk ama kaç saatte bir emiyor? Saat başıysa ideal. Aynen hıçkırıyorsa devam. Bir kaç haftaya conk conk durmaz hayırlısıyla 😌
KornZorn2020 Aynur30 sütünü sağmazsan kanalda kalanlar mastit yapabilir. Sen yine memeden ver arta kalanı sağ ve sakla derin dondurucu varsa 6 ay normal buzluksa 3 ay ömrü var. Büyüdükçe kullanması problem olmaz
Merveyavuz5354 Uykuya yatkinlik mi oluyorda emmiyor buda onemli sarilik uyku yapar yenidoganda ve emmeyi kisa surdururler ilk kontrolunuzde kilo alip almadigindan anlarsiniz zaten sarilik belirtiside yoksa korkmayin