Bssrr Bütün duyduğunu okuduğunu onu bırak, bi nefes al.
bende sen gibiydim, bebeğim 35 günlük.
Görüştüğüm 3 farklı ebe ve 2 çocuk doktoru ( hepsininde 2-3 tane çocuğu var) öğrendiğim şey, bebeğim gak dedi verdim memeyi. Zaten acıkması bazen 1 saat bazen 2 saat oluyordu. İlk 15-20 gün böyle gitti. Emzirme bitip gazı cıkarttıktan sonra (ki bebeğim kolik) , emzik de verdim.
Bebeklerin baş refleksi emmektir. Sürekli memede tutamayacağına göre, emzik de verilmeli bence. Emzik verdim de kocam kucağına alabildi bende bi duş bi tuvalet yüzü gördüm...
Uykuya iyice dalınca emziği atıyor, atmazsa ben alıyorum yavaşça ağzından.
Yok emzik verme yok kucağa alma, sallama alışmasın ,ışığı açma kapama filan neler neler söylendi. Şöyle bi güzel elimin tersiyle ittim, mantığıma uyanı yaptım.
İyi ki de yapmışım.