Mom9 emziriyorsanız sizden de geçer bizde olduğu gibi… neden benden geçen bişey yok dediğinizi anlamadım .geçici bı süreç mi degilnmi bunu bilmek tam mümkün değil alerji için dr.lar 1yas geçmezse 3yas diye belirtiyi ,ben 6ayi bulacak diyetteyim halada geçmedi ,bide alerji maması veriyorum, emziriyorum ,ek gıda da alerji yapan şeyler dışında veriyorum…