Kızlar merhaba doğuma kdr hiç çatlağım yoktu doğumdan sonra göbek altındaydı sonra çok kaşıntı yaptı kaşıdım böyle sinek ısırığı gbi nasıl kaşınıyor şimdi baya kabarmış yani çatlak gbi değil bildiğin isilik gbi olmuş.neden olur böyle ne yapmam gerek?