Benim bebeğimde uzun süredir aynı şekilde kusuyor korkarak götürdüm doktora enfeksiyon yok fizyolojik reflü dedi. Bebeğim 4.5 aylık doğduğundan beri reflü yatağında yatırıyorum. Sık sık az emziriyorum ama ne yaptıysam geçmedi her beslenme sonrası kusuyor. Doktor ilaç da vermedi tekrar götürmekte istemiyorum artık ne yapacağım bilmiyorum 😔