Merhaba :)
Normal doğumla 41+1 de doğum yaptım 27 mart tarihinde.
40 ım çıkınca kadın doğum doktorum muayeneye çağırdı, normal doğum yapmış olmama rağmen dikişlerim fazla bu sebepden ötürü temizliğimi nasıl sağlamalıyım sizler nasil yaptiniz( afedersiniz) 🙈