Zeynephatice bende aynı şekilde 35+2 de Doğum yaptım 2,165 kilo doğdu. 20 güne yakın küvezde kaldı sadece beş dakika görebilme imkanım oldu hep ağlamaklı geçti solunum sıkıntısından yattık ve emme refkleksi gelişmemişti. Çok zor bir süreç psikolojik destek bile almayı düşündüm. Daha sonra eve geldik bir hafta sonra yine attı bu sefer ciğerlerine enfeksiyon indi hemde iki ayrı hastanede yani bir aya yakın bebeğime kavuşmayı bekledim.Sabret ve dua et bol bol onun için, süt attırıcı şeyler tüket ve üstünü sağ. Sağ ki çoğalsın geldiğinde sana emzirebilesin. Daha dikkatli olman gerekiyor hele ki şu dönem de virüs döneminde kimseyi evine alma misafir kabul etme ben öyle yaptım mesela. Bebeğin çok hassas en ufak birşeyden hastalanabilir, yanında hapşıran birinden bile kapabilir doktorumuz öyle söyledi. Oda da iki kişiden fazla kimse kalmasın maske ve dezenfekte al evinde dursun ellerini yıkamadan emzirme asla. Oda sıcaklığı 22-24 derece de olmalı nem ölçer al nem oranına mutlaka bak ve odayı sabah akşam iki kez havalandır. Bebeğini başka bir odaya al beş dakika o oda hava alsın. Ne zaman gelir sana kollarına,bilmiyorum ama Allah tez zamanda kavuştursun çok zor. Yaşamayan anlamıyor anlamaz da. Süt tek başına yeterli gelmiyor doktorun bilir tabi ki ama küçük doğdukları için aptamilin anne sütü zenginleştirisici var süte katılıyor günde 5 veya 8 kere 3 saatte bir ondan verdim sütümü hep gece sağdım ki süt çıksın yapabileyim diye iki günde bir oluyor genelde süt çıkmadığı için başta zaten 30 cc sütle doyuyor bebekler. Daha sonra normal mama değil prematüre bebekler için mama kullanıcaksın 3 kiloya gelene kadar. Yine de doktorunla konuş tabi bunları canım. Şükür şimdi dört aylığız ama sana tavsiyem asla insan alma ölürsün vicdan azabından ona birşey olursa.