Merhaba hanımlar, dün gece boğazım ağrımaya başladı, yaklaşık 3 Haftadır evdeyim bi yere gitmiyorum ,dün ev havalansın diye kapı pencere acmistim olan boğazıma oldu. Not: ateş, öksürük,nefes darlığı yok.emziriyorum bu bebeğe gecer mi sonuçta memedeyken cok yakınız. Boğaz icin bi tavsiye ama em etkilisi olsun pilizzzz.