Denizsever34 Tu-ba1091 kelliği geçtim her yerde kendi saçımı görmekten bıktım. Korkuyorum en son yemeklerden de çıkacak diye 🤦🏻♀️
Tu-ba1091 Almilaninannesi merhaba bunu kan sonuçlarına göre mi yazmış yoksa sadece yazmış mı bende şampuana baktım olumlu yorumlar var
Saksak Almilaninannesi Yorumlar olumlu canım benim de avuç avuç dökülen saçlarıma bi çözüm ariyodum kuzeniniz kullandi mi peki biliyo musunuz
Almilaninannesi Saksak evet canim dedigim gibi kullanmis dokulmesi durmus gurlesmeye baslamis bende gelince kullancam bakalim. Bu arada sak soyadin mi yoksa 🤗 benim kizlik soyadim Sak da gorunce heycanlandim birden 😂
Saksak Almilaninannesi Ben de alayım bari fiyatları makul en azından denerim ne kaybederim ki daha fazla avuç avuç gidiyo zaten saçlar 😣 yok canım soyadım değil eşim oğlum ve benim baş harflerimiz 😊
Ygtek Denizsever34 Ben saçıma elidorun dökülmelere karşı kremini sürüyorum anında bitirdi dökülmesini. Bende kendiliğinden geçti sanmıştım ama bir kere sürmedim krem aşırı döküldü yine.