Kızlar bir şey sormak istiyorum sizlere ben 1 Nisanda sezeryan ile Doğum yaptım bebeğimin ciğerlerinden ses gelmesinden şüphelenerek küveze aldılar çok şükür Ciğerleri temiz çıktı ama kanında mikrop olduğu için antibiyotik tedavisi görüyor korkum şu ki Doğumdan sonra bebeğim beni tanır mı yabancılar mı çok bir ten temasında bulunamadık çünkü 😔😢😢