Umutkusu Arkadaşlar merhaba 3 aylık bebeğimin verem aşısı yeri kabuk bağlamıştı bugün banyo yaptırırken orası kalktı iz kaldı derinlemesine biz bir şey olmaz değil mi
Umutkusu Tesekkür ederim cevabınız için 💐Telaş yaptım çok erken diye düşündüm bir de baya derin bir iz oldu sanki üşütmeyim diye hızlıca giydirdim ama.
Umutkusu OmerAda iltihap hiç dikkatimi çekmedi kızardı kabuklandı banyoda da düşmüş işte. İnşallah olmaz iltihap filan