Tbg Merhabalar, 2.ay aşısında hemşire bebeğimin kilosunun fazla olduğunu söyledi. Bebeğim 3280 doğdu, şuan 6200. Şuan 2.5 aylık. Sizce kilosu fazlamı, anne sütü+mama verıyorum,, mamayı azaltmalı mıyım?
Nergiss Tbg 3.440 gram doğdu 2 aylıkken oğlum 6.600gram sadece anne sütü alıyordu şuan 3 aylık virüsten dolayı kontrole götürmediğim için bilmiyorum kilosunu
Myagz Tbg mama olduğu için fazla. Benim oğlum da o kilodaydı ama anne sütü olduğu için sıkıntı olmadı 2860 doğmuştu doktor inanmadı hatta mama veriyorsan obez olur kes mamayı diye diretti üstüne basa basa. Sağlıksız alır kiloyu sütünüz yetiyor demek ki siz bilirsiniz ama mama vermemeniz daha sağlıklı
Eslifaslan İkinci ayda doğduğu kilonun iki katı olması lazım diye biliyorum bence normal hangi mamayı kullanıyorsunuz
Tbg Eslifaslan bende 3.ayda doğduğu kilonun iki katı olması gerekiyor diye biliyordum. Mama Nan kullandım bir süre, Hipp bide.
Merve43 Eslifaslan Tbg ikiniz de yanlış biliyorsunuz arkadaşlar bebek 5. Ayın sonunda yani 6. Ayda doğduğu kiloyu ikiye katlamalı 1yasinda da 3e katlamalı. 2. Ayda katlarsa 3bucuk kilo doğan bebek 7 kilo mu olacak 2 aylıkken hiç olur mu öyle şey. Anne sütü ile ayda 500 gram alması yeterli bebegin
Eslifaslan Tbg hemşireyi takma boşver Benide sünnet konusunda yanılttı korona çıktı şimdi bide yaptıramadım . Beslenmesini nasıl yapıyorsun ne aralıkla kaç cc
Tbg Nergiss sanırım sadece anne sütü aldığı için normal. Maşallah. Ancak mama olunca en az sevıyede mama alması, kılo olarakda sınırda olması beklenıyor sanırım. Bosa mama yemesin diye.
Tbg Eslifaslan yaa tüh. Kötü olmuş ama Çok acil değildir umarım siizn için. 3 saatte bir 90 cc verıyordum 80 falan içiyordu en fazla. Şimdi bir kaç gündür 60 a düşürdüm. Bir sıkıntı yaşamadım 60 ile devam edeyimmi diye merakta ediyorum aç kalır mı, 6200 kılo fazlamı 2.5 aylık bebeğe.. fıkır almak ıstedım
Tbg 2prens_annesii dmeekki emzir mama verme diye dedi, mama vermeyim dedim başta sarılık oldu oyüzden hala çok korkuyorum. Yaşanmışlık olunca mama verılıyor yoksa mama vermek tabıkı çok ıstemem
Minnakprensannesi Merhaba 40+5 doğum yaptım 3650 dünyaya geldi 90.gün kontrole gttiğimde 500 grama yakın almış sınırda kızlar morelim çok bozuk doğduğundan beri emzirmeye çalışıyorum Ama son 1 haftadr abarttı 3 saatte bir 5 dakika emiyor sadece hiç acıkmıyor açıktığı için değil emmek istemediği için ağlıyor biberona sağıyorum onuda istemiyor mama da içmiyor ama keyfi yerinde başına böyle bi durum gelen var mı ayrıca doktorumuz 5 ayı doldurduğunda doğum kilosunun 2 katı olması gerekiyor dedi
Tbg Minnakprensannesi bazı bebekler iştahsız oluyor demekki,, sizin bebeğiniz de öyle olabilir mi? Genetik faktörde etkılı dıye dusunuyorum kılo almada. Dogrudur 5. Ay da olabılır ama o sanırım en dusuk sevıye.
Tbg Minnakprensannesi kılo alımına bakın orta duzeyde olursa dert etmeyın emzırerek devam edin. Madem keyfı halı yerınde yavrunun
Eslifaslan Minnakprensannesi çişi kakası ne durumda ? 5 ay mı her doktor hemşire farklı söylüyor napcamızı şaşırdık
Aleww Minnakprensannesi benmkide şuan öle 5dk anca emio bide uyanıkken emmio zorluorum ağlıo almıo 2.ayda kilosu 5.500 idi şuan kaç blmiorm ama benmki cogu zaman hep 5.dk emio ama aralıksoz nefes almıo nerdwyse
2prens_annesii Tbg canım bak emin ol gayet iyi bebek sadece sütle doymuyorsa mama ver tabiki ağlamasındansa ver varsın kilo alsın nasıl olsa yürüyünce hepten zayıflayacak benden söylemesi hem bebek kiloluda değil bence benim çocuklar sumocu gibi hep obezite dediler ama ben tınlamıyom artık oğlum 2.50 yaşına girdi zayıfladı şimdi nerde o 3 aylıkken 9 kilo olan çocuk eridi bitti takma herkesin lafını derim
Minnakprensannesi Tbg korkuyorum 10 gün sonra kontrole çağırdı yine az almış olursak kan tahlili isteyecek inşallah bi an önce düzeliriz tamamen huy edindi 5 dakika emmeyi
Tbg Minnakprensannesi pekı 3 ay da mı toplam 500 gr aldı,, 3 aya kadar gıtmedınızmı doktora ozmanlarda ne demıstı doktor
Minnakprensannesi Tbg biraz geç oldu galiba ama yeni farkettim hayır her ay düzenli bi şekilde gidiyorum kontrole bir ayda 500 grama yakın almıştı artık sadece gece bi iki kez emiyo gündüz ağırlıklı olarak mama veriyorum sütüm az olsada sağmaya çalışıyorum zorlaya zorlaya içirmeye çalılıyorum
Tbg 2prens_annesii sizi 2prens_annesii siz sadece anne sütü verdiyseniz kılo dert olmamıstır, ama bn mama da verince hemşire mamayı azalt bu kadar kilo almasına gerel yok dedı. Bn emziriyprum ama ne kadar emıyor bılemedıgım için. Cunku sagınca az gelıyor dıyorum sutum cok az ac kalmasın.
Tbg 2prens_annesii hımm çok değil dıyorsunuz yani, ne bileyim bebeğim sarılık olunca mama başlamıştık, tecrübesiz olunca,, şimdide fazla mama yer de sağlıksız olur diye endişelendim az yemesi dert çok yemesi dert. Ne yapacağım bilemedim oyuzden buraya yazdım teşekkür ederim cevaplarınız için