Oglumu cok siddetli sallayarak uyutuyodum önceleri evin icinde geziniyodum mutfak sandalyesinde sallaniyodum, dayanamadigim icin simdi kendime bir jimnastik topu aldim süpürge sesiyle birlikte üzerinde ziplayarak 4 bucuk aylik oglumu uyutuyorum ( sesi kapatinca uyaniyo) biraz mizmiz kucak alismis cok hareketli bi cocuk. Yataginda kendiliginden uyusun Istiyorum pispis patpat yöntemi diye biseyler okumustum yapanlar varmi? . Nasil baslamaliyim Önerisi olan varmi sizler nasil basladiniz??