Baloglum93 54 günlük bebeğim var iki gündür emdikten sonra kusuyor burnu tıkalı hırıltılı var öksürüyor öksürüğü çok değil arada da hapsiriyor hastaneye gidemiyoruz ne yapsam geçer acaba fikri olan var mı
HaticeYilmazNehir Baloglum93 serum fizyolojik ve aspiratör le burnunu çekmelisin cnm bnde 1 haftalıkken hasta etmiştim Bi de bol bol emzir
Burcu582 Baloglum93 serum fizyololik ve aspiratörle çekicen bol emzircen arkadaşlarda aynısını söylemiş gerçi de mutlaka yap rahat nefes alsın bebiş yazık.
HaticeYilmazNehir Baloglum93 Bi de soğanı ikiye böl kabuklu şekilde üzerine 5-6 tane karanfil sağla başucuna yüksek Bi yere koy o da açar burnunu
Elaes Bir doktorun videosunda görmüştüm her burun deliğine 2 ml fizyolojik serum damlatın ama bebeğiyan çevirerek düz şekilde yaparsanız orta kulak iltihabı olabilirmiş her beslenme öncesi burun temiz olsa bile yapmak gerekiyormuş
Elaes Ben de iki gündür yapıyorum ama her beslenme öncesi yapmıyorum bana biraz fazla geldi açıkçası bebeğimin hırıltısı daha iyi deneyin isterseniz
HaticeYilmazNehir Baloglum93 bebekler kusarak da gaz çıkarır kusması iyi yani kokusuz olduğu sürece ☺️ sen emzir bak göreceksin faydasını