Hllugr Kızlar ayın 7 sinde ultrasonumuz var gitmesek sonra gitsek zamanımız var mı bebeğim daha 44 günlük bi sorun olur mu acaba
sevgice Hllugr Edward kesinlikle gidin. Malesef kalça gelişim geriligi varsa çok geç kalmış olabilirsiniz. Erken tedavinin çok çok önemli olduğu bi rahatsızlık. 3. Aydan sonraki tedaviler çok uzun aylar sürebiliyor. Tavsiyem takin maskenizi eldiveninizi gidin.
mihrosum Gitmenizi tavdıye ederm 45 gunlukkwn gittik kalca gerılıgı vardı ona gore tedavi verdı drumuz. 4.ay kontrolumuz var mesela yıne mecbur gıdıcez. Asılarımız var mecbur gidecez