Kızlar merhaba 1 ay 1 günlük bebeğim var. Mama+meme gidiyorum ilk başlarda hipp kullandım memnundum ama hastahanede hummana veriyorlar diye ikinci mama alışımda hummana almak istedim. Günde en fazla iki kere mama veriyorum. Hep meme emdirmeye gayret gösteriyorum. Ama kızım iki gündür kakasını yapmıyorum bugün ikinci günümüz. Sizce neden? Başına gelen var mi? Doktora gidemiyorum çünkü hastanemizde genel olarak hep yabancılar var ve korkuyorum doktorunu daha önce başka bir konu için aradığımda gelmememi söyledi. Şuan arıyorum ama ulaşamıyorum bende dayanamadım sizlere sormak istedim. Cevaplarınızı bekliyorum