Göbek düştükten sonra o bölge kurumadan banyo önermem. Enfeksiyon kapabilir,sulu yara olabilir. Ben hiç kapatmadım kızımınkulaklarını . Zaten nefes almasını zorlaştırmamak için suyu birden dökmeniz gerekiyor başına . O sırada kulağa su girmiyor zaten.