Aselinannesiiii Bu korana hayvanlar a bulaşıyomu dışarda kedi köpek var malum hiç duydunuzmu yada bilgisi olan var mı
Dunyamsensn2008 Aselinannesiiii Bildiğim kadarıyla bulaşmıyor zaten onlarda olan birşey demişti bir dr.yinede temkinli olmak lazim.Hayvanlar insanlar gibi değil, insanoğlu kadar doğaya zarar veren hiçbir canlı yok maalesf.
Aselinannesiiii Deletedmom55 sağol canım yaşadığım yerde çok fazla varda ondan merak ettim yoksa balkona da çıkamaz olcaktım 😂😂
Aselinannesiiii Derya91 ya öyleyse çok kötü olur camdan bakmak bile risk oluşturur allah yar ve yardımcımız olsun tez zamanda atlatalım
Dunyamsensn2008 Derya91 😊Aynen bu hale geldik ama o kadar da deyatli düşünürsek deliririz bence.Evi havalandirmak lazım evin havasının tazelenmesi için.
Derya91 Dunyamsensn2008 Tabi havalandırın ama eviniz alt kattaysa önünden insanlar falan geçiyorsa daha çok geçilmeyen taraftaki odalarınızı rüzgarsız havalarda havalandırın. Benim giriş kat ve insanlar iki odamın önünden geçiyor apartmana girmek için ve ben o taraflarda cam açmıyorum artık.