Hunilianne 2 hafta falan oluyor alalı benim bebeğim şu an 4 aylık 2.5 aylık olduğundan beri hep oturmak istiyordu hep dizginledik en son kontrolümüz de doktorumuz e bu oturuyor diyince bizde yumuşak bişey arayışına girdik eşim de fizyoterapist bunun uygun olacağını düşündük inanılmaz yumuşak ve çok konforlu mutfağa tezgaha koyuyorum yemek yerken masaya koyuyorum tam oturuyor içine çok mutlu içinde tabii biz yinede çok uzun tutmuyoruz . Yani 3 ay 20 günlükken falan kullanmaya başladık. Dezavantajlarına gelirsek pahalı bir ürün ve kullanım süresi kısa yani benim bebeğim iri bir bebek olmamasına rağmen içine tam oturuyor ben mama sandalyesi olarak da kullanmak istedim tepsisi de var ama türkiyede satışı yok yurtdışında kuzenim var ona aldırdım ama lanet virüs sebebiyle gelemiyor hiç bir şekilde hatta buraya yine post açtım tepsi arıyorum diye burda kimse de yok maalesef. Bir kere de banyoda kullandık süper pratik bişey oldu. Uzun oldu kusura bakmayın Instagramdan fotolarımza bakabilirsiniz fatmaa.kaynakk