2 ay 18 günlük bebeğim var ve yaklaşık 1 haftadır yemede sorun yaşıyorum meme almıyor biberon almıyor zorla uykuda içiriyorm oda çok az gazı kabızlıgı felande yok kakasını yapıyo hergün niye boyle oldu anlayamıyorm işkence çekiyoruz resmen yerken 6.5 kilo kilosuda iyi ama korkuyorm yemediği için zayıflıyacak doktorada gidemiyorm mağlum süreçten başına gelen varmı?