Geçenlerde bir arkadaş post açmıştı Şehir ismi söyledimi onu hatırlamıyorum ama elektrik ve doğalgaz birkaç ay faturalanmayacakmış diye,sanırım sonradan ortalama tüketime göre ödeme yapılacaktı tam olayı ben de anlayamadım 😄Ben de internette okudum bir şeyler ama bu sabah doğalgaz için geldiler biz de sorduk bu durumu.İstanbulda yaşıyorum bu arada. Karar çıktı ama bize resmî açıklama daha gelmedi,dedi görevli.
Bilginiz olsun paylaşmak istedim🙏🏻