Mavi131923 Deletedmom331 Lansinoh a güzel diyorlar ben joker babyden bilgim olmadan önerdikleri mamajoo markasını almıştım iyiki almışım memnun kaldım ama cok kullanamadım malesef ama lansinohuda öneriyorlar çok kullanıcılar yorum yapar canım 🌸
Sasah1441 Deletedmom331 evet canım tekli elektrikli aldım. Çok memnunum 👍 2 li olanın zaman tasarrufu olabilir belki ama bu benim işimi görüyor… Lansinoh süt saklama poşeti de ağzına uyumlu o durumda çok iyi..
Semraakal Deletedmom331 canım ikili elektrikli var ama ikili kullanımda çekim gücü azaldığı için tekli kullanıyorum ve memnunum. Kızım emmek istemeyince sağıp veriyorum. Ilk sagdigimda 30 cc bile çıkmamıştı zamanla alışıyor göğüslerin sağmaya devam et
Deletedmom331 Spectacular sütüm az 10 cc anca çıkıyor. Çoğalttı mı peki sütü? Oğlum emmiyor sağarak veriyorum.
imgesi Deletedmom331 canim ben kullanyrm 2 li elektrikliyi kesinlikle tavsiye edyrm pompa sayesinde sutumnartti benim.
Deletedmom331 Semraakal her gün deniyorum ama moralim bozuluyor 10 cc çıkıyor o kadar beklememe rağmen 🤦🏼♀️
Sasah1441 Deletedmom331 o dediğiniz kendiliğinden vakum yapan mıydı 🤔 lansinoh da 2 faz var ilk etapta sütü çekmeye hazırlıyor galiba 2. Faza geçince artarak süt geliyor çok şükür sıkıntı olmadı bizde…
imgesi Deletedmom331 sutu sagmak icin cok beklemcksinhrr 2 saatte bir gelmese bile sag. Sağdikca gelir
Deletedmom331 Sasah1441 evet öyle ama bebek emerse öyle işe yarıyor yoksa hiç bi işe yaramıyor. Emzirirken diğer göğsüne koyduğunda oradaki sütü vakumluyor. Benim oğlum emmiyor memeyi reddetti.
Sasah1441 Deletedmom331 😔 çok zor bir durum canım bilirim o duyguyu benim oğlumda reddetti çok uğraştım emzirmeye 🙏🏻 şükür aldı sonradan. Sizin aldığınızı da övüyorlar Dı çünkü tabi emmeyince nasıl gelsin
linakusunannesii Deletedmom331 bende ilk zamanlar kullanıyordum kanallar açılana kadar . Çokta memnun kaldım ilk 5 dk masaj yapıyor sonra sağıma geçiyor tavsiye ederim
Kucukkalbim Deletedmom331 Ben varım 🙋♀️ elektirikli tekli olanı kullandım çok da beğendim çekimi güzel memnun kalırsın👌🏻