TalentedMom Merhaba Anneler; Bebeğim 1 ay 21 günlük sadece sağ gözü çok yaşlı ve akıyor çapaklanma da var çok moralim bozuluyor ne yapabilirim serum fizyolojik damlatsam mı bir de çayın demi iyi geliyor Muş duydum da uygulamadım sizce?
Aysegul1910 TalentedMom çayla ve kaynamış soğumuş suyla sil canım ama ne sıcak be soğuk yakmicak zarar vermicek sıcaklıkta olsun bizimki 1 haftada geçti
Defneyelin TalentedMom BiZimde yeni oldu. Doktorumuza foto attım netira diye bir damla var onu önerdi canım
Kivircik TalentedMom bizimde 1 aylikken olmustu damla kullandik ise yaramadi. Ilik cayla sildik ise yaradı.
ikipasaannesiiiiiii TalentedMom benim sen bebeğimin ilk ayında tek gözünde çapaklanma vardı. Sürekli serum fizyolojik damlattım geçmesi biraz uzun sürdü ama sonunda geçti çok şükür.
TalentedMom Aysegul1910 ikipasaannesiiiiiii Kivircik Defneyelin Hunilianne çok teşekkür ederim kızlar ☺️
Hunilianne TalentedMom masaj yapman lazım göz pinarlarina bastırman lazım ki acilsin. YouTube’dan izleyebilirsiniz