Merhaba anneler😊 kızım4,5 aylık salyası iki aydan beri çok fazla. Evde kehribar kolyem vardı denedim salyanın kesildiğini farkettim yalnız o biraz büyük geldiği için yeni alacağım. Önerdiğiniz bir site var mıdır? Güvenilir Birde benim bebeğim çok kusuyor bazen su gibi bazen kesik kesik bazende komple süt balgamlı gibide olduğu oluyor. Böyle bi durumu olup çare bulan var mı?