Smyra58 dediğim bir hastaneden eve geldik sürekli konuşuyordum. Bak şimdi altını temizleyeceğim. Aa baba gelmiş. Acıktın mı? Hadi karnını doyuralım gibi. Bebeğime yaptığım her şeyi anlatıyordum. 2. Ayından sonra zeka kartlarını göstererek onları anlatmaya başladım. Şarkı söylüyordum kucağıma alıp dans ediyordum. Çoğunu hala yapıyorum. Her gün farklı bir kelime çıkıyor şimdi ağzından. Her gün biraz daha iyi anlıyor beni. Gidelim mi dediğimde elimi tutup yürümeye başladı mesela. Bebeğiniz daha küçük. Yeni yeni anlamaya başlamıştır. Mama, dede, meme, baba, cici gibi kelimeleri tekrar tekrar söyleyebilirsiniz. Benim bebeğim kelime söyleyemezken de bıdır bıdır bir sesler çıkarıyordu. Çocukla konuşa konuşa geveze ettin diyorlardı😁