Mrvee00 dün konuştum bugün getirme dezenfektan çalışması var dediler randevulu çalışıyorlar sali günü götürücem evet ortalık fena ama asi da önemli bende çok kararsız kalmıştım hatta doktoru ertelenebilir dedi ama ne olacağı belli değil yaptırıp yeniden eve kapanicam. Onlar da önlem alıyorlar yani.