Deletedmom444
[bilinmeyen] Instagram yok ama açacağım vaktim olsaydı bi hemen açarım burdan mesajları silme butonu olsa hesabını soracağım ama sormuyorum güvenlik açısından yani malum düşmanlarımız var bulur falan seni rahatsız etmesin
Deletedmom444
[bilinmeyen] 14 hafta geçmiş yani 101 gün
Deletedmom444
[bilinmeyen] baktım İlkay bebeye hepsi aynı mı sadece desen farklı değil mi
Deletedmom444
[bilinmeyen] valla miii başka varmı bu batak haftasından😂😂😂😂
Deletedmom444
[bilinmeyen] 3 model var fleto cepli ve hady hangisi
Deletedmom444
[bilinmeyen] battık diyosun 😂kaç gün surermis
Bilinclianneler
Kızlar ben bestiron damla kullanıyorum Demir takviyesi olarak ve İzmir’in en iyi Prof. Önerdi. Kesinlikle hiçbir yan etkisi ve zararı asla yok. Fiyatı 59 tl ama bebeğimiz için herşeye değer.