domatesim Unuttular sanırım. Ben de bilmiyordum daha geç başlanıyor sanıyordum. Neyse şu parabensiz olanlarından alsak onu devlet karşılanıyor mu ve hangi markalar var. Şimdiden teşekkürler 🌸
Zuzu domatesim 😂😂 kaynanama güldüm bu arada. Biz ferromixin kullanıyorduk canım,tavsiye edebilirim onu.Kansızlık problemimiz olmadığı anlaşılınca bıraktık.Ek gıdaya geçtiyseniz çok rahat kullanırsın,damla şeklinde değil şase formunda.
domatesim @[silindi] siz hangisinden kullanıyorsunuz Aleyna hanım 😊 Bi önceki postta gördüm de oralar karışıktı şurada bi sorayım dedim 🌸
domatesim [bilinmeyen] biz de 5 ay 5 günlük 💜 ben geç kalmışım ya 🤦🏻♀️ Yarın alayım da başlayayım. Fiyatı ne kadardı 🧐
Mtg Yardimedin ben kullaniyorum dogdugundan beri acaba bizimki erken dogdu diyemi erken kullandik memnunum bu arada👍🏻
Kmrnatt Purdevita kullanıyoruz biz doktorumuz içinde zararlı bileşen olmadığı için bunu başladı doğal içeriği var eczaneden 40 tl ye aldık internette de satışı var daha uyguna bulabilirsiniz 1x5 damla kullanıyoruz