RumeysaMiran Mama sandalyesine koymuştum kemeri takmamıştım yere düştü elim ayağım titriyor zor yazıyorum doktora götürsem mi sizce yerden aldım kucağımda sustu hemen uzun süre ağlamadı hiç ne yapmalıyım
kivirciginannesi RumeysaMiran Kanepe olsa neyse ama mama sandalyesi yüksek bence götürün, benim oğlum kanepede düşmüştü 40 cm götürdüm 50 cm üzeri yükseklik tehlikeli demişti doktor
Yasemin000 Yüksekliği ne kadar bir de başına darbe aldı mı en az 2-4 saat uyutmayın kusma gözlerde kayma uyku hali var mı takip et canım gülüp tepki verebiliyor mu hepimizin başından geçmiştir kendini suçlama bir şey olmaz inşallah
RumeysaMiran Yasemin000 kucağıma aldım hemen eski haline geri döndü gülmeye başladı kendi kendine konuşmaya başladı
Yasemin000 RumeysaMiran korkma canım Allah ın izniyle bir şey olmaz insanın aklı gidiyor ama gerçekten büyüklerin dediği gibi düşe kalka büyüyecekler
RumeysaMiran Yerde halı yoktu direk yere düştü ama çok büyük bir ses de gelmedi ben elindeki falan düştü sandım ağlıyordu aldım hemen sustu gülmeye başladı
Yasemin000 RumeysaMiran kendine kızıyorsun ama elden bir şey gelmiyor olacağı var daha dikkatli olacağız artık 🙁
tossikannesi Nasıl düştü onu merak ettim bende çünkü bizde de aynısı var ve kemer takmıyorum. Çok geçmiş olsun
RumeysaMiran tossikannesi ya hiç anlamadım ki peynir kesiyordum bi ses geldi ama elindekini düşürdü sandım bi döndüm yatıyor yerde ilk defa başıma geldi nasıl attı kendini anlamadım bende çoğu zaman takmıyırdum lütfen takın