Hafsa_23 Dün sabah aşımızı olduk dünden beri anamı ağlattı. Akşam ateşi cıktı 38 e calpol verdim ama aşırı huzursuz Du. 2 gecedir cok uykusuzum bende de uykusuzluğun huzursuzluğu var nolcak bilmiyorum. Etinden et kesmişler gibi ağlıyor. Sizde durumlar ne
Edaemralp Hafsa_23 biz daha yaptırmadık yaptıracağız ama neler yaşıcaz korkuyorum . Kaç tane yapıyolar peki
Furkan42 Hafsa_23 bizde de ağır geçti 4.ay aşısı. Öncekiler bu kadar etkilememişti. Ateşi 38 e cıktı bütün gece kıvrandı uyusa bile. Geçmiş olsun
ipengin Bu aşı ayın bitiminde mi yaptırmak gerekiyor yani dördüncü ayını tamamlayınca mı yapılması gerekiyor
Mahmure ipengin sağlık ocağından aramaları lazım seni sürekli bilgilendirilmesi lazım 4aya girdiğinde yabılıyor iki bacaktan yapılıyor kıazlar aynı zamanda 4ay sendromu var bebeğin huzursuzluğu da bundan olabilir.
Mtzzeynep Hafsa_23 bizim 17 gün oldu yaptıralı çok şükür bir sıkıntı çıkmadı onda da diğer aşıların da da🤲🏻
Tgbh28 @Hafsa_23 canım aşı yerleri ağrıyo büyük ihtimalle birkaç güne geçer ama 4. Ay atağı var üstüne kapak oluyo ondanda olabilir. Bizde gece çok sık uyanıyoruz Gece uykularını özledim gündüz zaten uyuyamıyoruz 😔
Hafsa_23 Tgbh28 bende acaba atak ta üstüne ilave mi oldu diye düşündüm de dili yokki anlatsın 😊 ilk bebeğim olduğu için haliyle de acemiyim anlamıyorum. Meme reddi de bir türlü geçme Di ki meme de sakinleşsin hepsi birbirine karıştı🙄
ipengin Kartta bakayım ama bu durumda da pek götürmek istemiyorum salgından dolayı..acaba ayın sonunda yaptırsak bi sıkıntı olur mu
Mtzzeynep ipengin baktınız mı karta tarih yazmışlardır büyük ihtimalle arayıp sorarsınız bazı aşıların gününde yapılması gerekiyor.
Mtzzeynep Hafsa_23 maşallahı var ben bile aşı olurken dışarı çıkim yada bakmamak için çaba harcıyorum kuzumun sesi çıkmıyor eğer yakmazsa ☺️