Ruzgarim Merhaba anneler bebegim 6ay 22 gunluk. Kabizlik sorunu vardi hall etdik kakasi cok kuruydu artik kakasi sivi ama yine yapamiyor. 3 gundur boyle sivi kakayi bile ikinarak aglayarak yapmaya calisiyor ama yapamiyor
Deletedmom245 Ruzgarim kabızlık dolayısıyla poposunda çatlak oluşmuştur buda canının yanmasına sebep oluyordur. Popsuna zeytinyağı sürün orayı yumuşatır yapmasına yardımcı olur. Her altını açtığında da kullandığınız kremden oraya sürün ki daha fazla çatlak oluşmasın ilerlerse çatlağı sıkıntı olabilir
aselafra Ruzgarim canm benim bebegimde kabiz oluyo nasil çözdünüz bu kabizlik isini bebegim 5ay 20gunkuk
Ruzgarim Deletedmom245 Altinibacdigimde her zaman krem suruyorum. zeytinyagibda surerim. insallah kecer.
Ruzgarim aselafra Kuru erik aksamdan bardaga koydum uzerine ilik su aldim. sabahkari icirdim ne kadar ice biliyorsa artik. gun icindede yine ayni sekilde. ama bebeginiz 5,aylik siz yinede bi doktorunuza sorun
aselafra Ruzgarim bende kuru erik ve kayisi kordum cnm aksamdan şuan azcik.pisirip robottan gecirip vericem dokdrorumuzada sormadık 🤦♀️