Mavikelebek3 benim de kızım 44 günlük. Iki gündür bize de ayni şey oldu yenile 2 numaraya geçtik acaba ben mi bağlayamıyorum yoksa bezde mi sıkıntı var anlayamadım siz gibi. 1 numara çok iyiydi kakasu falan çıkmıyordu. Bunda kakasini yapıyor mesela gündüz uyanıkken sesini duyup hemen değiştiriyorum sırtına kadar çıkmış anlam veremedim valla daha da yeni çoklu paket almıştık. Inşallah geçici durumdur arkadaşım pişik de yapmıyordu yeni bez arayışına girmek istemiyorum