Tanya486 rahmimiz hamilelik döneminde kocaman oluyor ve doğum sonrası kasılmalar ile yavaş yavaş küçülüyor. Özellikle emzirme esnasında sancı hissetmeniz çok normal, bir süre sonra sancılarınız geçecektir. Doktorum bana ağrı kesici vermişti hastaneden taburcu olduğum gün, ağrılarınız hafiflesin istiyorsanız kadın doğum doktorunuza danışın, bir ağrı kesici önerisi olabilir size. Yoksa da zamanla geçiyor merak etmeyin :)