zlhaa00 Aleww ben yeni doğum yaptım bna 3 saaatte bir kaldırıp emzirmemi söylediler bende öyle yapıyorm
Pisipisi Aleww 2 ay 24 günlük hala bi emzirme rutini oluşmadı canı ne zaman ne kadar emmek isterse o zaman emiyor bende zorlamıyorum ama bazen geceleri bu durum çok can sıkıcı oluyor sürekli kalktığı için 🤭