Sevgili Anneler Merhaba;
2 aylık oğlum var ve 2 nisanda karma aşılarımız vuruldu 3 tane Verem aşısıda dahil. İlerleyen saatlerde gece ateşimiz 37,8 e kadar cıktı, sağlık ocagında vurulduk aşıları, böyle bir zmaanda hastane ortamına sokmak istemedim. Calpol verism yarım ölçek düştü çok şükür. Ama tekrar cıkar mı ateşi siye kontrol ederken ateşi hep
35,2
35,4
35,7
Seklinde seyrediyor. Bir kez 34,6 oldu. Yüksek ateş oldugu kadar düşük ateşte önemli diye duymuştum. Bunun sebebi aşı olabilir mi, tecrübelerinzden faydalanmak isterim, aranızda hemşire yada doktor annelerde vardır belki, yardımdı olurmusumuz, tesirgin oldum. Yanakları soguk oğlumun ve göğsümü ellediğğmde ılık. Ömcedem öyle olmazdı. Şimdiden teşekkür ederiyorum hepinize 🙏