Teachermom hem o hem de birkaç aya çıkmıyor ki etkisi belki yıllar sonra karşısına obezite olarak çıkıyor, ya da sindirim mide hastalıkları bağışıklık sistemi zayıflığı VS.. Adamlar bu işin kitabını okulunu okumuş 6 sene yetmemiş prof olmuşlar onlar söylüyor 180 gün dolunca ek gıda başlanır diye. Hatta 1 ay kadar sadece tadım üstelik. Ama bizim insanımız daha ilk günlerden sırf kilo alsın ya da gece çok uyusun uyanmadan diye pirinç unundan ne muhallebiler mamalar üretiyor. Açın bakın YouTube kanalları bu videolarla dolu. Gece uyutan doyurucu mama… Yahu gece uyanmak zor geliyor diye resmen kaçış bu. Üzerine alınan alınsın ben şuan genel konuşuyorum ama ben de anneyim. Tamam herkes evladını düşünür. O zaman kabız olunca gaz yapınca da ağlamayalım burda. Çok ekstrem durumlar vardır başlayan Dr lar var 4-5.ayda ek gıdaya. Ama onun dışında keyfi aceleye ne hacet. Sütünüzden mahrum etmeyin bebeğinizi. Ek gıdayı ömür billah yiyecek zaten.