nurbanu29 nasıl yani 4 aylıkken de mi olmadı 🙊 maşallah bin kere maşallah hani sürekli emmek ister uykuları düzensizleşir hatta sadece uyku değil bütün düzeni şaşar memeden ayrılmak istemez ama emerken de sorun yaşar emmeyi reddeder sürekli huzursuz olur ağlar vs vs vs o ataklar ömrümün yarısını yedi daha 4 ay atağı dönemindeyiz aynı zamanda dişi de çıkıyor bu akşam gördüm kabarmış diş eti hem de en beteri köpek dişi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ kızım ağladıkça köpeğimiz susturun şunu diye havlıyor, kızım susmuyor ev tımarhane ye döndü 🤣🤣🤣