Babybboy benim yok ama ben açıklama gerektiğini düşünüyorum. Sürekli kaçırıp uzaklaştırınca anaokulu yaşında genelde birbirlerininkine açıp bakıyolar farklı ne var gibisinden. Mesela Yaşını bşlmiyorum ama 2-3 yaşında oğlunuz varsa, kız bebeğin altını açarken Genelde mendil bez gibi şeyleri getirmesini isteyebilirsinz o arada zaten görmüş olur. Daha sonra hadi kapatalım bi an önce kimse görmesin gibi şeyler söyleyerek bezini kapatabilirsinz. Daha sonra zaten bakmak için uğraşmayacaktır.. Tabi bunu ilk çocuğada yapmak lazm. Mesela benim oğlum şuan 17 aylık. Pipisini keşfetti bezini açınca Sevimli bi şekilde aaay diyip pipisini gösteriyo bizde evet o senin pipin oğlum hadi gel kapatalım kimse görmesin diyoruz öyle kapatıyoruz. Bunu duymaya alışıcak. O yüzden kardeşi olursa onada aynı şeyi söylememizi yadırgamıcak ve kendisi otomatik olarak bakmayacaktır yada kapatmamızı isteyecektir diye düşünüyorum.